vrijdag 6 april 2012

Essence colour 3 – 02 Shopping trip in Soho


Essence made me happy! Eindelijk een roze kleur, die bijzonder is. Ik hou heel erg van vel roze nagellak, Shopping trip in Soho is vel roze, maar toch nét iets anders!

Een leuk feitje: de namen uit de colour 3 serie zijn gebaseerd op New York! Geweldig niet?!



De serie Essence colour 3 is gemaakt om drie verschillende combinaties te maken. Hieronder zie je precies hoe het flesje in elkaar zit.
Het geheel bestaat uit twee potjes van 2x 4 ml, met de kleuren Shopping trip in Soho en Party all night long. Je kan de kleuren los van elkaar op je nagels doen, maar je kan Party all night long ook als topper over Shopping trip in Soho lakken.

Eerst heb ik een laagje Shopping trip in Soho over mijn nagels gelakt, deze lak is verrassend dekkend! Toch heb ik een tweede laagje erover heen gedaan omdat dan net alle oneffenheden zijn weggewerkt. Er zitten super mooie subtiele glitters in deze lak! Party all night long heb ik als topper over Shopping trip in Soho gedaan, dit maakt het lakje extra feestelijk.

één laagje Shopping trip in Soho!


(van links naar rechts)
Op m’n eerste nagel zitten twee laagjes Shopping trip in Soho en twee laagjes Party all night long
Op m’n tweede nagel zitten twee laagjes Shopping trip in Soho en één laagje Party all night long
Op m’n derde nagel twee laagjes Party all night long (dekt ook super!)
En m’n laatste nagel twee laagjes Shopping trip in Soho

Omdat dit m’n eerste swatch is zijn m’n foto’s nog wat vaag, maar oefening baart kunst ;).

Ik vind deze nagellak echt een mooie aanvulling op mijn nagellak stash. Hij is net even anders dan alle andere roze kleuren. Wat vinden jullie van deze kleur? Heb je ook een van deze kleuren uit de serie colour 3 van Essence?

Essence colour 3 - 02 Shopping trip in Soho (2x 4 ml) is verkrijgbaar bij de grotere kruidvat filialen voor €2,89.


Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...