zondag 15 april 2012

Nagels lakken in het roze!


Naggellak


Vrijdag ben ik naar de kruidvat geweest om nieuwe nagellak te kopen, zoals jullie lazen was er een leuke actie. Dus heb ik meteen 2 potjes nagellak ingeslagen die ik al een tijdje graag wilde hebben. Ik heb twee roze nagellakjes gekocht, een kleur die altijd mooi is. Soms is het wel eens fijn als je nagellak niet opvalt, bijvoorbeeld tijdens een presentatie of tijdens het werk.



Roze gelakte nagels!

Ik wilde al heel lang L’Oreal Paris nagellak, ik heb deze nu pas gekocht omdat ik dacht dat dit super dure nagellak was. Uiteindelijk viel de prijs zonder korting al reuze mee. €5,99 voor een potje van 5ML. Ik koos voor de kleur 202 Marieantoinette, een zachtroze neutrale kleur.

Ook heb ik van Rimmel London een potje nagellak gekocht. Uit de 60-seconds collectie, de kleur 220 Star Kissed. Een roze kleur met kleine glittertjes erin.  Deze nagellak kostte €6,99 voor 8ML.
Met deze mooie actie had ik gewoon €6,49 korting!

Nagellak swatches

L’oreal Paris       - 201 Marieantoinette

Nagels-lakkenHelaas was de nagellak lastig te vinden in het L’Oreal rek bij de Kruidvat. Een beetje jammer… Want dit luxe uitziende potje nagellak mag echt gezien worden! Ik verwacht dan ook veel van deze nagellak. 
De kwast van deze nagellak is plat en halfrond, hierdoor is het makkelijker om je nagels te lakken.

De nagellak dekt zeer slecht, bij één laagje heb je alleen een beetje een roze gloed.


nagellak l'oreal
één laagje nagellak












Ik heb uiteindelijk drie lagen gelakt voordat de nagellak volledig dekte. De kleur is heel subtiel, echt een mooie kleur als je even geen opvallende nagellak wilt dragen. De nagellak droogt daarbij ook heel snel. Hieronder zie je één foto zonder licht, en een foto in het licht van de zon.
L'oreal nagellak
drie lagen nagellak, foto gemaakt in de schaduw

L'Oréal nagellak
drie lagen nagellak, foto gemaakt in de zon























Rimmel London               - 220 Star Kissed

Nagels-lakkenStar Kissed is een roze nagellak, met zilveren glitters erin. Het heeft een breed halfrond kwastje, hierdoor zou je in één seconde je nagels kunnen lakken. Deze nagellak droogt ook binnen 60 seconde volgens het potje.

Toen ik het deze nagellak zag staan, dacht ik: Die moét ik hebben! Het kwastje is ontzettend handig, en zorgt er voor dat je snel je nagels lakt in plaats van je huid.



Helaas is deze nagellak niet heel dekkend, alhoewel je hem ook gewoon met een laagje zou kunnen dragen. Je ziet op onderstaande foto ook de witte randjes van m’n nagels… Dit was bij een laagje.
Nagellak Rimmel
Één laagje nagellak
Nadat ik drie laagjes erop had gedaan, zag hij er perfect dekkend uit!
Het drogen van deze nagellak duurt iets langer dan op het potje staat. Maar het fijne kwastje maakt het weer goed!


Rimmel London nagellak
Drie laagjes nagellak



Ik heb van beide nagellakjes zeker geen spijt dat ik ze heb aangeschaft. Ik vraag me alleen af hoevaak ik die van Rimmel zal gaan gebruiken, maar de nagellak van L'Oréal zal ik zeker vaker gaan gebruiken!

Wat heb jij gekocht bij de Kruidvat?

Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...