maandag 21 mei 2012

De nagels van Johnny Depp

Nagels Johnny Depp @ Dark Shadows

Nagels Johnny Depp in Dark Shadows | nagels-lakken
[Bron]

Heb je ze al gespot? De nagels van Johnny Depp in Dark Shadows?
Na het lezen van dit artikel weet je waar ik het over heb ;).





In de film Dark Shadows heeft Johnny Depp als vampier. Speciaal voor deze rol draagt hij super lange nagels. Ik vond het een artikel waard omdat, ze zo lang en opvallend waren. Wist je dat hij door de lange nagels zelfs mensen nodig had om naar de WC te kunnen en zich om te kunnen kleden? Zijn nagels waren zo lang dat hij de knoopjes van zijn kleding niet zelf los kon maken. Lees hier meer over de film.


Nagels Johnny Depp in Dark Shadows | nagels-lakken
De nagels van Johnny Depp in Dark Shadows. [Bron]

Nagels Johnny Depp in Dark Shadows | nagels-lakken
  De nagels van Johnny Depp in Dark Shadows.  [Bron]

Q: Heb jij Dark Shadows al gezien?

Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes of tips over andere acties? Kijk hier of neem contact op.

2 opmerkingen:

  1. Haha wat grappig zeg! Ik heb de film nog niet gezien maar hij lijkt me wel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik ben vorige week naar de film geweest en het was inderdaad, naast zijn opvallende make-up, een van de eerste dingen die opviel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...