zaterdag 23 juni 2012

Wat te doen met?

nagelverzorging met bodybutterWaarschijnlijk ken je het wel, je hebt een potje bodybutter of flesje bodylotion, en het is net te weinig om nog te gebruiken. Maar nét te veel om het weg te gooien!

Nu weet bijna iedereen wel dat het belangrijk is om je nagelriemen soepel te houden. Dit kan met behulp van nagelriem olie. Maar je kan natuurlijk ook de restjes van die ene lekkere bodybutter gebruiken!


Als ik bodybutter of lotion koop, koop ik er altijd een met een lekker geurtje, of een die goed verzorgt. Je zal altijd zien dat je met het laatste beetje jezelf niet helemaal meer kan insmeren. Ik vind het dan ook altijd super zonde om het laatste beetje weg te moeten gooien. Dit laatste beetje kan je mooi gebruiken om je nagelriemen in te smeren. Goedverzorgde nagelriemen zorgen voor verzorgde sterke nagels!


nagelverzorging met bodybutter
Er zitten nog heeeeeel veel kleine restjes bodybutter in dit potje!

nagelverzorging met bodybutter
Alle restjes heb ik bij elkaar geschraapt, gewoon met mijn vingers.

nagelverzorging met bodybutter
Het was genoeg om al mijn vingers in te smeren, je zal merken dat als je de body butter uitsmeert.
Dat je nagelriemen lekker acht zijn. Je kan ze hierna makkelijk naar achteren duwen.
Let wel op, als je je nagels hierna gaat lakken, moet je wel eventjes je nagels ontvetten met nagellak remover.

nagelverzorging met bodybutter
Er is nog genoeg om nog een keer mijn nagels in te smeren met body butter!
Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

3 opmerkingen:

  1. Wat een handige tip! Had er nooit aan gedacht, echt heel slim want meestal gooi ik het ook gewoon weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat slim! Waarom heb ik daar nog nooit aan gedacht?!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...