dinsdag 11 september 2012

Koh - vintage pink

Koh - vintage pink is een nagellak die werkelijk perfect is.

Deze nagellak is aan te brengen in 2 lagen, en droogt super snel. Daarbij is deze nagellak super snel uitgehard! Eigenlijk ben ik ook nog stiekem verliefd op deze nagellak, omdat hij in zo'n perfect doosje verpakt is. Als je de houdbaarheid van de nagellak wilt verlengen in het potje, is het slim om deze niet direct in het (zon)licht te bewaren. Het doosje is daarom ook heel fijn.

De kleur is ook nog eens super mooi, hij is redelijk neutraal (tenminste bij mij). Als je een sollicitatie gesprek hebt of belangrijke presentatie is dit ook de perfecte kleur! Het kleurtje mag er zijn, maar leid niet te veel af.

Toch kan ik mezelf voorstellen dat dit kleurtje niet bij iedereen past. Tip: leg het potje nagellak op de rug van je hand om te kijken hoe het bij je huidskleur staat.



3 opmerkingen:

  1. Hey,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award.
    Op mijn blog kan je lezen wat het inhoudt en kan je hem weer doorgeven.
    Groetjes,
    Desiree
    http://desireforpolish.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke review! Handige tip ook!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleur heb je gebruikt zeg!! Gebruik je dit alleen voor je handen of ook je voeten?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...