vrijdag 20 april 2012

Essence - 02 Circus Confetti

Nagellak confetti!

Als ik aan een feestje denk, denk ik aan confetti! Circus Confetti van Essence is de nagellak die hoort bij een feestje. Deze nagellak is letterlijk een potje glitters.

Essence - 02 Circus Confetti is een special effect topper, die te combineren met vele kleuren nagellak.




Nagellak Essence - 02 Circus ConfettiDe glitters zitten in een transparante nagellak, waardoor je deze nagellak over iedere kleur nagellak aan kan brengen. De glitters zijn van verschillende grote's wat een bijzonder effect geeft. Helaas is het lastig om de glitters gelijkmatig aan te brengen. Daarom is het aan te raden meerdere laagjes nagellak aan te brengen. Hiernaast zie je het potje uitvergroot, zoals je ziet heeft hij meerdere kleuren glitters!

De nagellak vind ik leuk als je hem goed kan combineren, anders ziet hij er al heel snel goedkoop uit. Ik vond deze nagellak leuk om te proberen, maar of ik deze werkelijk vaker ga dragen... Ik betwijfel het!


Nagellak Essence - 02 Circus Confetti
Één laagje Circus Confetti



Nagellak Essence - 02 Circus Confetti
Twee laagjes Circus Confetti
























Weet jij misschien een leuke combinatie voor deze nagellak?


Essence - 02 Circus Confetti (8 ml)  is verkrijgbaar bij de grotere Kruidvat filialen voor €1,79.

Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

1 opmerking:

  1. Ik gebruik hem altijd op zwart of donkerpaars/donkergroen/heel donkerblauw, dan komen de glitters goed uit!
    Ik heb ze ook een keer zonder kleur gedaan en heel veel laagjes, zodat je alleen glitters op je hele nagels hebt, is ook leuk! Maar dan moet je niet met de kwast over ja nagel strijken, maar 'deppen' dan komen er meer glitters tegelijk op je nagel! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...