vrijdag 20 april 2012

Nail art - Streepjes!

Streepjes Nail art

Nagels-lakken streepjes nailartNail art is een soort kunstwerkje die je zelf kan maken op je eigen nagels. Deze kunstwerkjes kan je zo mooi maken als je zelf wilt!
Bij nail art geldt de regel: oefening baart kunst. Letterlijk ;). Het leukst is om verschillende kleuren te kiezen bij deze streepjes nailart.

Deze streepjes nail art is een basis die je voor verschillende nail arts kan gebruiken!

Benodigdheden

Ik heb de volgende nagellak gebruikt voor deze nail art:
Herôme                - nagel verharder sensitive
MNY Maybeline  - 541
Catrice                 - C03 Who Are Blue
Catrice                 - 190 Wrapped Around My Finger
Essence                - 001 Stamp me! white
Essence                - sealing topcoat


Benodigdheden
Daarnaast had ik nog wit blaadje gebruikt waar ik mijn nagellak op kon druppelen, op deze manier hoefde ik mijn potjes nagellak niet onnodig open te laten staan. De kwastjes van de nagellak zelf waren te groot daarom heb ik een dottingtool (Essence) en een kwastje gebruikt (van de uitverkoopwinkel, wordt normaal gebruikt voor bijv. schilderen).




Stappen streepjes nail art

Stap 1- Basis kleur lakken
Stap 1 - Basis kleur lakken
Nadat je de base coat hebt gelakt, lak je de basiskleur voor de nail art.




Stap 2- Streepjes
Stap 2- Streepjes
Met behulp van een dunner kwastje maak je de streepjes.
Als eerst heb ik de licht roze streepjes getekend,
waarna ik de donker roze streepjes heb gemaakt,
en als laatst de witte streepjes.


Stap 2- Streepjes


Stap 2- Streepjes



Stap 3- Bijwerken + topcoat
Stap 3 - Bijwerken + topcoat
De streepjes waren niet helemaal recht, 
daarom heb ik met behulp van een dotting tool  de streepjes wat mooier gemaakt.
Als finishing touch heb ik de topcoat erover heen gelakt!
Hierboven zie je het eindresultaat.


Q: Welke kleurencombinaties vind jij leuk voor deze nailart?


Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...