maandag 23 april 2012

Max Nails - DNC92 Earth


nagels-lakken MAX earth
Low budget, dat is deze nagellak. Een tijdje geleden was ik bij de Action en kocht ik deze MAX-nails nagellak in de kleur DNC 92 Earth voor €0,49.

Ik had al veel gelezen over MAX nagellak, dus ook ik moest deze gaan proberen.
Op het moment dat ik bij de action was, was er helaas weinig keuze in kleur.
Gelukkig vond ik deze nude kleur.



nagels-lakken MAX earthHet kwastje van deze nagellak is wat onhandig. Ook zie je aan het potje dat het wat goedkoop is. Daarbij draai je het dopje snel kapot. Wat heel positief is, is dat deze nagellak niet op dieren getest is! Dit had ik niet verwacht van deze super cheap nagellak. De nagellak is slecht dekkend. Maar toen ik deze nagellak op had dacht ik: wauw! Deze nagellak heeft van zichzelf al een hele mooie glans, en past goed bij mijn huid.





nagels-lakken MAX earth
Een laagje nagellak

nagels-lakken MAX earth
Drie laagjes nagellak
 Heb jij van dit merk nagellak in je stash?

MAX Nails- DNC92 Earth  is verkrijgbaar bij de Action voor €0,49.


Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...