woensdag 2 mei 2012

Budget shopping

Shoplog nagels-lakken

Shoplog - New stuff

Afgelopen twee weken heb ik wat nieuwe budget spulletjes gekocht voor mijn nagels. Omdat ik het nodig had (glasvijl), of gewoon voor de heb (nagellak met een luchtje).

Ik wil het graag met jullie delen in mijn shoplog!



Essence image plate | nagels-lakken

 Essence image plate

Dit is iets wat ik echt moest kopen! Zelf heb ik al twee Konad image plates, deze zijn alleen best wel duur (€4,95 per stuk). Ik was ook wel toe aan een andere plate, dus kocht ik deze goedkopere. Ik vind deze vooral zo leuk omdat het 'basis' patroontjes zijn, streepjes, blokjes en rondjes. Ik kan niet wachten deze uit te proberen! (grotere Kruidvat filialen, €1,49)



 Nagellak | Nagels-lakken

 Nagellak

Nagellak met een geurtje, dat klinkt toch te mooi voor woorden?! De fruity limited edition topcoat van essence heeft een geurtje, het ruikt een beetje naar de aardbei waterijsjes. Ook wilde ik eens Hema nagellak proberen. Nu had ik al een aantal keer deze blauwe kleur gespot, en vond ik het tijd om deze kleur ook eens aan te schaffen! (essence nagellak, Kruidvat €1,79, Hema nagellak €2,25)


 Nagellak remover | Nagels-lakken

Nagellak remover

Van Herôme en Sephora had ik hem al gespot, om nou bijna €10 neer te leggen voor nagellak remover gaat mij een beetje te ver... Tot ik deze 'dip nagellakremover' van Essence had gezien, voor €2,49 had ik deze bij Kruidvat gekocht. Dat vond ik het proberen waard ;).



Nagelriemolie | nagels-lakken

Nagelriemolie

Gezonde nagelriemen zijn de basis van mooie gezonde nagels! Die van mij mogen wel eens wat extra aandacht krijgen, dus heb ik deze nagelriemolie gekocht. Het ruikt een beetje naar citroen, en ik heb het idee dat het mijn nagels ook nog schoonmaakt van vuil dat in mijn nagels getrokken is. (Kruidvat, €2,99)




Nail art design set | nagels-lakken

Nail art design set

Eindelijk heb ik hem dan, een super dun kwastje. Iedere keer dat ik bij Kruidvat kwam was dit setje uitverkocht. Dit kwastje kan je gebruiken als striper, altijd handig. Daarbij zaten er nog drie kleine sponsjes, om gradient nailart te maken! Het zat in een etuitje bij elkaar. Binnenkort lees je zeker meer hierover! (Kruidvat, €1,79)









Glasvijl | Nagels-lakkenGlasvijl

Nagels knippen is een don't voor je nagels. Hierdoor komt er te veel druk te staan op alle drie de lagen waar je nagels uit bestaan. In tegendeel bevorderd een glasvijl de groei van je nagel, en heb je dus de druk van een nagelknippertje niet! Dus wilde ik eens kijken hoe een glasvijl zou zijn, ik wilde niet meteen aan een super dure. Dus heb ik deze bij de Hema gekocht voor €2,95. Inclusief mooi hoesje, wat wil je nog meer?


Ik ben echt super blij met m'n nieuwe spullen! Je leest snel meer...


Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...