donderdag 3 mei 2012

Essence studio nails remover

nagellak remover | nagels-lakkenNagellak remover, ik heb er nooit genoeg van! Ik heb al wel snel genoeg van de watjes en de rommel... Ik ga super snel door m'n wattenschijfjes heen, ze zijn niet duur. Maar ik vind het wel super zonde als ik iedere week 20 wattenschijfjes opmaak om m'n nagels schoon te maken.



Nu heb ik iets gevonden, waardoor ik nog sneller zonder watjes m'n nagels schoon kan maken! Essence heeft de 'studio nails better than gel nails'-lijn, deze lijn bevat ook de french nail tip remover. Het potje heeft aan de binnenkant een soort borsteltjes, hierdoor verwijder je makkelijk de nagellak tussen je nagelriemen en je nagels.

Herome had al de Herôme EASYDIP! van €9,95 en Sephora met de Sephora express nail polish remover van €7,90. De nail tip remover van Essence is €2,50 dat scheelt nogal wat!

Hoe werkt het?

Door je vinger in het potje te steken en rond te draaien verwijder je de nagellak van je vingers. De meest agressieve nagellak krijg je ermee af. Let op: houd het potje rechtop, anders gaat het lekken. Was na het gebruik je handen goed, in principe steek je je vingers wel in een potje met oude nagellak en nagellakremover. Ook drogen je nagels en nagelriemen sneller uit als je je handen niet wast. 

nagellak remover | nagels-lakken
Voordelen
+ Goedkoop
+ Weinig rommel van watjes
+ Maakt super goed schoon, zelfs glitters.

Nadelen
- De nagellak remover bevat aceton, dit droogt je nagels en je huid sneller uit
- Je stopt iedere keer je vingers erin, dus was je handen voor je deze nagellakremover gebruikt goed!

Als je de nagellakremover juist gebruikt denk ik dat je weinig last hebt van de nadelen. Ik vind het potje echt super handig, en is z'n geld dubbel en dwars waard.

nagellak remover | nagels-lakken

Trouwens, had je het artikel gelezen over de korting die nu bij Kruidvat geldt? (lees hier) Dit is je kans om het meteen goedkoop aan te schaffen :-).

Heb jij al zo'n soort potje gebruikt? En wat is jouw ervaring?

Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...