maandag 7 mei 2012

Trend - Border Nails


border nails | nagels-lakkenAfgelopen tijd heb ik op verschillende sites een nieuwe nailart trend gespot: 'Border nails'.

Wat zijn border nails precies?

Border nails is een soort nailart met een border (=rand) van een andere kleur nagellak eromheen.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze trend nog niet heb gespot op straat, evengoed vond ik het wel een artikel waard om het met jullie te kunnen delen. Ik vind het een bijzonder kunstwerk, als je maar de juiste kleurencominaties gebruikt. Je moet er maar net van houden!

Voor jullie heb ik een aantal foto's en tutorials, onder elkaar gezet.

Q: Is dit nou echt hot, of helemaal not?

Bordernails | nagels-lakken
Bron

Bordernails | nagels-lakken
Bron







Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

1 opmerking:

  1. Ik heb het geprobeerd, maar het ging moeilijk. Ik gebruikte een satéprikker, want ik heb (nog) geen stripers! Maar het lukte op zich best wel. Ik vind deze trend super leuk, maar niet met een donker/zwart randje, ik vind dat het dan net lijkt alsof je nagels vuil zijn :P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...