woensdag 9 mei 2012

Nagelverharder - Herôme (extra sterk)

Herôme nagellakverharder extra sterk | nagels-lakken
 Mijn nagels zijn constant zwak, en breken super snel. Ik baal er zo erg van, je nagels zijn tenslotte je visitekaartje.

Dus het is tijd voor verandering! Ik ben begonnen met de nagelverharder kuur (extra sterk) van Herôme. Deze kuur duurt 14 dagen, ik zal volgende week schrijven hoe het me tot dan bevalt, en over 14 dagen het resultaat.


Hoe gebruik je Herôme nagelverharder (extra sterk)


- Het is de bedoeling dat je de nagellak goed schud voor gebruik. Doe dit door het potje in je handen te rollen, als je een potje echt schud komen er luchtbelletjes en wordt de nagelverharder snel oud.
- Zorg dat je nagels schoon zijn voor het opbrengen van de nagelverharder.
Dag 1: één laagje nagelverharder
Dag 2: tweede laagje nagelverharder (dus over je eerste laag heen)
Dag 3: maak je nagels schoon, en begin opnieuw (dus op dag 3 doe je een laagje, dag 4 tweede laagje, etc. tot en met dag 14)
- De kuur duurt 14 dagen.
- De nagelverharder trekt het best in wanneer je het s'avonds opbrengt voor het slapen gaan, dan kan het de de hele nacht inwerken. Was je handen niet meteen na het gebruik van nagelverharder, dit belemerd de werking van de nagelverharder.
- Op de dop van de nagelverharder zit een bokkenpootje waarmee je je nagelriemen naar achter kan 
duwen.

Herôme nagellakverharder extra sterk | nagels-lakken
Dop met bokkenpootje
Herôme nagellakverharder extra sterk | nagels-lakken
De belofte van Herôme


De start

Als eerst heb ik mijn nagels gevijld met een glasvijl, schoongemaakt en gelakt met de nagelverharder.

nagelverharder kuur | nagels-lakken
M'n nagels voor ik begon met de nagelverharder...

Volgende week zien jullie hoe het er tot dan toe uit ziet! Ik hoop dat ik de twee weken vol hou hihi.

Q: Heb jij al eens een kuur van nagelverharder gebruikt? Zoja welke, en werkte het?

Nagelverharder - Herôme (extra sterk) is verkrijgbaar bij diverse drogisterijen en online voor €12,50.

Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...