vrijdag 11 mei 2012

Essence - magnet nail art

Essence nail art magnetics - nagels-lakken
Voordat ik was begonnen aan m'n nagelverhaarder experiment van Herôme (lees hier) had ik al een aantal swatches gemaakt! Een daarvan is Essence magnet nail art. Essence magnetics nagellak is nagellak die je 'bewerkt' met een magneetje. In de nagellak zitten een soort van magneet deeltjes, door middel van het magneetje krijg je een soort patroontje. Dit geeft echt een super leuk effect!


Hoe werkt het?

Al een tijdje had ik deze nagellak in m'n kast staan. Het stond niet voor niets al een tijdje, want het lukte met gewoon niet om het streepjes patroon erin te krijgen! Nu zal ik niet de enige zijn (hoop ik). Het is mij uiteindelijk gelukt om het patroontje erin te krijgen, en eigenlijk is het hartstikke easy. Ik gebruik van essence de kleur 04 Mystic Wish! deze is helaas niet meer verkrijgbaar. Ik hoop dat je wat aan de tips hebt!


Essence nail art magnetics - nagels-lakken
Stap 1
Lak eerst een dun laagje, dan zijn je nagels zeker weten dekkend gelakt!
Dit is niet het laagje die je gaat gebruiken met de magneet erbij.

Essence nail art magnetics - nagels-lakken
Stap 2
Lak je nagels een voor een met de nagellak om daarna het 
magneetje te gaan gebruiken. Onderaan het magneetje zit een randje, 
hier kan je je nagel tegenaan zetten. 
De nagellak moet nog nat zijn als je het magneetje gaat gebruiken,
houd het magneetje ongeveer 20 seconde boven je nagels.

Essence nail art magnetics - nagels-lakken
Zo kan je het dus het magneetje het best gebruiken!
Je nagel tegen het randje, en druk de bovenkant van je vingers
tegen de bovenkant van het magneetje.
Zo raak je niet met je natte nagellak het magneet.


Essence nail art magnetics - nagels-lakken
Tadaaaaaa! Dit is het eindresultaat. Ik vind het echt super leuk eruit zien!





























































Ik vind het idee van de nagellak super leuk, alleen deze kleur vind ik niet zo heel mooi... Het duurde even voordat ik snapte hoe het werkte. Ik ga zeker nog een ander kleurtje erbij kopen, die ik vaker zal dragen.
Kortom: de kleur is minder, maar ik vind het effect super gaaf!

Q: Heb jij ook al dit soort nagellak gebruikt?


Helaas is de kleur niet meer verkrijgbaar, maar wel vergelijkbare kleuren voor deze nailart! Essence nail art magnetics is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,49, en het magneet voor €1,79.

Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

1 opmerking:

  1. heei,

    ik heb het ook, dan de paarse. Mij is het ook nog maar 1x gelukt, en ik raak steeds mn nagel aan!
    Maar bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...