zondag 20 mei 2012

Resultaat Nagelverharder - Herôme (extra sterk)


Resultaat Nagelverharder - Herôme (extra sterk) | nagels lakken blog
Vandaag lees je meer over het resultaat van de nagel verharder op nagels lakken blog. Ik ben anderhalve week geleden begonnen met nagelverhardings kuur van Herôme. Helaas heb ik deze kuur niet afgemaakt...
Ik heb uiteindelijk de kuur 11 dagen volgehouden.

Ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om een tussendoor een artikel te schrijven over het verloop van de kuur. Lees hier het vorige artikel over de kuur.




Hardere nagels met Herôme?


Zoals je al las heb ik de nagelverhardings-kuur niet helemaal afgemaakt. Helaas is dit niet zonder reden, mijn nagels werden extreem broos van de kuur.

De eerste dagen had ik het gevoel dat m'n nagels wat meer gevoelig en pijnlijk waren. Langzamerhand ging de gevoeligheid en de pijn weg. Na de achtste dag, merkte ik dat m'n nagels echt al een stuk harder waren! Helaas werden mijn gebroken nagels steeds brozer, en spleten ze steeds makkelijker.
Dit kwam natuurlijk omdat mijn nagels te hard waren... In deze kuur zit namenlijk de stof formaldehyde, deze stof onttrekt de vocht uit de bovenste laag van je nagels. Hierdoor worden je nagels wel harder, maar is de vochtbalans niet helemaal hoe het moet zijn.
Na elf dagen waren m'n nagels zo lelijk, broos en gespleten, dat ik ben gestopt met de kuur... Het begon steeds erger te worden! In de toekomst zal ik deze kuur ook niet zomaar meer gebruiken..

Kortom: het resultaat is bereikt: ik heb hardere nagels, helaas zijn mijn nagels ook heel broos.


Resultaat Nagelverharder - Herôme (extra sterk) nagels lakken blog
M'n arme nagels na 11 dagen Herôme nagelverharder kuur (extra sterk)


Resultaat Nagelverharder - Herôme (extra sterk) nagels lakken blog
Doordat m'n nagels heel erg aan het 'chippen' (lees: afbladeren) waren, werden ze super dun. (11 dagen)











Q: Welke ervaringen heb jij met deze kuur?

Nagelverharder - Herôme (extra sterk) is verkrijgbaar bij diverse drogisterijen en online voor €12,50.

Tips nodig bij het nagels lakken, nailart of verzoekjes? Kijk hier of neem contact op.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...